Morfar morfar morfar! :)

Har varit hos mormor och morfar idag och firat morfar i efterskott till hans 74år på denna jord. Vi började med en "förrätt" som var jordgubbar och grädde men socker innan vi fortsatte till huvudrätten, en white lady-tårta. Efterrätten blev jordgubbar och godis, tro mig när jag säger att jag var mätt efteråt!
Vi diskuterade medicinering av mormor, som är pannlobsdement, hon har inget korttidsminne och knappt nåt annat heller för den delen. Hon ska få orosdämpande och så läste vi på bibacksedeln och fick syn på SSRI, dvs antidepressiva. Stod att man lätt kan bli nervös av dem, är inte det lite dumt när de skulle motverka oro? Vi för väl se.

Mamma och jag åkte sedan till stadium var vi köpte bikinidelar till både höger och vänster. Efter det hittade vi tillbaka till underbara godispalatset och köpte massa gott godis. Underbart gott!

Nu är vi hemma och mellanlandar innan vi åker till stan och ska äta på Koh Phangan. Så sugen på thai! :)

På bilden med people är det från vänster Carina, min moster som vi inte har nån vidare kontakt med av många anledningar, mami <3, mormor <3 och moi :)
Morfar tog sin första bild med en Iphone och var så nervös inför det, men det gick ju bra :)

| |
Upp