Oldies med goldies bilder!

Här har vi en bild från Mexiko då jag och mamma var på djungeltur i jeepar, vi står här vid mynningen mellan oceanen och havet där alligatorer står med öppna käftar och väntar in fiskarna som kommer med strömmen ni ser bakom mig. Underbart härlig semester som jag alltid kommer att minnas!
Well, this is an old photo with me and  the fabulous Alice, en pussgurka som höll på att lära sig just kommandot "puss", att döma av bilden har hon lyckats!
 
Här var också a while ago, några år sådär, då jag poserade med Wilma på en av våra längre promenader. Mysigaste fisvoffen i vlärden - i VLÄRDEN! 
 
Här är en selfie från flygplatsen i Frankrike där vi mellanlandade då vi skulle på språkresa till Madrid!
 
En selfie från att vi skulle på partaj hos pappa, om någon vet vilket partaj så säg gärna till, själv minns jag inte!
 
Här var mitt nyfriserade hår, som givetvis inte är akkurat med dagens frilla, men bilder kommer säkert framöver på mer aktuellt barr. Happy and smiling on the outside :)
 
new me | |
Upp